POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Som utlovat, Midsommarlunken

Kategori: Allmänt

Som jag lovat, ett litet inlägg. 

Jag har haft fullt upp i flera dagar känns det som. Midsommarlunk, kiropraktorbesök, dubbla arbeten och besök hos farmor och mormor har gett mig ungefär ingen tid över alls. Och den tid jag haft över har gått till Boken. Yes, Projekt Boken är faktiskt igång igen. En spark i röven blev det i form av Ana som jag nu har lejt till att läsa kapitel för kapitel och tycka och tänka. Nu har vi kanske inte kommit så långt i just den processen, men det är i alla fall igång och det är det som är huvudsaken.

I måndags kväll var det Midsommarlunken i Gånstaspåret. "Hanna Montana and the groupies! som mitt lag hette gjorde en fullkomligt strålande instats och vi hade en fantastisk kväll.


Lillayster och D myste på filtarna efter avklarad löpning.

Jag träffade även en gammal klasskompis sen gymnasiet som jag inte sett på flera år vilket var väldigt roligt.

Att D vann Naturpasset, en karta över Gånstaspåret med orienteringskontroller, var ju också fantastiskt. Nu blir det skogspromenader med orienteringsinslag hela sommaren.

Och vi slapp vara med på bild i tidningen vilken onekligen är en lättnad med tanke på hur snygg man ser ut på bild när man springer...
Vi har även beslutat att vi nästa år ska ställa upp med två lag och ha en intern tävling. Jag har en känsla av att jag kommer vinna. 

Nu, Fotboll på Enavallen!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: