POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Kungen

Kategori: Allmänt

Väldigt tidig morgon i Enköping och jag kan inte sova. Kan bero på att jag somnade väldigt tidigt, eller så behöver jag sova mer och kommer gå omkring och gäspa hela dagen.

Jag sitter och läser lite om Kungen på diverse hemsidor och jag tänker typ såhär:
Vem bryr sig om Kungen gick på strippklubb för typ 100 år sedan? Inte jag i alla fall. Det finns få saker jag skulle bry mig mindre om än om Kungen varit och tittat på halvnakna kvinnor som dansar. Kaffeflickor för 25 år sedan? Jaha, likgiltighet är ju också ett uttryck tänker jag utan att röra en min.

Om nu Kungen varit på strippklubb eller porrklubb eller vad det nu är han anklagas för, ska vi arrestera honom då? Nej, men vänta lite. Han kan ju inte bli dömd för någonting så vad tjänar häxjakten till? 

En sjukt kriminell man har bilder, jaha vad kul för dig. I vilket photoshop-program har du fixat till dem? Efter alla dina andra utpressningsbrott känns det verkligen rimligt att lita på dig. Och när ska han egentligen visa bilderna? "Jag ska visa dem snart". Ja men för all del ta god tid på dig, vi kan skriva om att bilderna finns så länge. Det blir ett helt sjukt bra löp och vi säljer lösnummer. Tack för pengarna Mr Markovic säger Aftonbladet.



Vem har inte varit på strippklubb liksom?


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: