POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Det drastiska beslutet...

Kategori: Allmänt

Gosskören sjöng fint igår, men jag tycker att har man hört två låtar så låter resten sedan likadant. Men hallelujah vad troende jag blev.

Jag har ett tag känt för att göra något drastiskt, sagt och gjort för idag var det dags..

En bild i sann Blondinbella-anda först:



Och så resultatet på det...



Hej sommar och hej då svettigt, tungt och långt hår...


LOVE / H

Kommentarer

  • Sanna säger:

    :O :O :O

    2011-06-01 | 12:00:53
    Bloggadress: http://pipig.blogg.se/
  • Ullis säger:

    Verkligen superbra! Nu får du inte sätta griller i huvudet på mig ;)

    2011-06-01 | 12:11:53
    Bloggadress: http://ulrikazafrans.blogg.se/
  • Sara säger:

    Woow! Skitsnyggt! :P Du kommer rocka beachen med den frillan ;)

    2011-06-01 | 13:33:55
  • Ana säger:

    Åh, vad coolt!Go Hanna!!!!=)

    2011-06-01 | 15:48:47

Kommentera inlägget här: