POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Dagens outfit.

Kategori: Allmänt

Det här har jag på mig idag:



Tröja: KRANAB, mammas eftersom jag i ett svagt ögonblick gett bort min till Tina. 
Jeans: Arvegods från Edith.
Skor: Adidas sleek series ballerina från Amsterdam 2008.
Smink: HAHAHAHAHAHA!

Nu ska jag sätta på mig en regnjacka i sportmodell, även den adidas med ESK-tryck (mammas) och ta mig upp på stan i regnet. Jag ska förmodligen även rota fram ett billigt paraply som ligger och skräpar någonstans.

Konsumtionshets? Vad är det?


LOVE / H

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Snyggaste ever :)

    2011-06-17 | 11:42:06
  • Tina säger:

    Du skulle ju aldig mer bo i Svergie så du behövde den inte mer ;) och Tyvärr kommer du aldrig få tillbaka den :) Möjligtvis låna den vid enstaka tillfällen :)

    2011-06-18 | 09:19:20

Kommentera inlägget här: