POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Mot Göteborg!

Kategori: Allmänt

Det här med att blogga på sommaren var uppenbarligen inte alls min grej. Jag har ju fullt upp med jobb och annat. Med annat så menar jag eventuellt löpning till och från samt intag av stora mängder alkoholhaltig dryck vid alltför många tillfällen. 

Jag hoppas på en förbättring av den sistnämnda punkten i helgen trots att jag ska till Göteborg och träffa Min Blomma. Vi brukar ju faktiskt vara någorlunda sansade när vi är ute, eller så är vi helt enkelt bara totalt osansade men i princip nyktra och det går bra det också. 

Jag har en känsla av att arbetsdagen och bilresan till Götet kommer att kännas väldigt långa, men jag ska göra det med ett leende trots regnet som verkligen inte ser ut att lätta. 


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: