POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Min Blomma kommer hem!

Kategori: Allmänt

Jag har jobbat ihjäl mig sedan Midsommarhelgen. I förrgår somnade jag kvart över åtta och igår däckade jag fullkomligt klockan kvart i åtta. Jag ska vara ledig på lördag, för första gången på tolv dagar. Hur jag någonsin klarade av att vara guide är en gåta. 

Fick dock goda nyheter på kvällningen. Min Blomma i USA har fått sitt visum och kommer till Sverige om typ två veckor vilket gör mig galet glad. Om hon dessutom kan pallra sig hit på söndagen och slippa sitta kattvakt skulle göra mig ännu gladare för jag jobbar ju liksom i veckorna.


BananaFlowerPower firar nyår i NYC!


Nu, sömn!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: