POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Vårkänslor!

Kategori: Allmänt

Det känns som vår utomhus. Det är nollgradigt, solsken och cykelvägarna är fulla av grus. Jag tog mig således en löptur efter skolan idag. Det känns så extremt jobbigt att vi denna vecka har en Magnus som lärare i kursen, istället för Leif. Leif är faktiskt mycket roligare och säger så fantastiska saker. Det enda Magnus gjorde var att i två timmar prata om stapeldiagram, stolpdiagram, cirkeldiagram och en massa konstiga ord jag redan glömt bort.

Festplanerna för fredag fortskrider. Tackfest för den gamla BEST-styrelsen och den nya, inklusive mig, är självklart ansvariga. Väldigt spännande, känns gött att det bara är runt hörnet.

Kvällens planer är promenad med Lisa samt diverse CSI-avsnitt på TV. Ska förhoppningsvis hinna prata med Min Blomma på andra sidan Atlanten också. Igår vart vi mästarnas mästare på lömska planer vilket gav resultat fortare än kvickt och bör utvecklas vidare.

Nej, men ska vi ta sommar snart eller?


Ett turkosblått hav, en brundbränd kropp och ledighet. Ska det verkligen vara så svårt att ordna?


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: