POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Urladdad

Kategori: Allmänt

Tentan avklarad, komplettering i Socialpsykologi godkänd och fyra dagars ledighet.

Det känns väldigt konstigt att inte ha någonting att läsa, i kurslitteraturväg.

Igår klockan ett gick jag ner till Sanna och började dricka vin, sedan blev det promenad med Anne-Lie och hunden. För övrigt mitt förslag vilket måste betyda att jag var berusad. Sedan åt vi pizza och drack mer vin, jag lyckades producera en dikt och Anki har tydligen en perfek dansk lammkötts-man till mig.

Klockan nio tackade jag för mig, gick hem och sov i tolv timmar.

Idag har jag inte åstadkommit någonting förutom att tvätta. Jag har inte ens satt i linser, istället ser jag suddigt med gamla glasögon.

Min plan för kvällen är På Spåret, och möjligtvis en film. Plötsligt kan jag liksom slappna av, jag älskar det.

Imorgon bär det av till Götet för att ta farväl om Nina som snart ska flytta till Oz och alla översvämningar.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: