POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Produktivitet!

Kategori: Allmänt

Idag har jag verkligen åstadkommit massor, eller inte. Det beror på hur man ser det.

Än så länge har jag ätit frukost, organiserat min bokhylla som var överbelamrad med papper, broschyrer och böcker. Därefter tog jag ner min julstjärna, ljusstake och de tomtar jag eventuellt hade kvar i fönstren. Jag har även betalt en kurslitteraturbok samt internet för hela terminen. Upptäckte dessutom att csn satt in 12000 på mitt konto, tack så mycket!

Resten av dagen så blir det en promenad till Maxi med Lisa och sedan ska vi färga mitt hår. Senast det skedde var i september, hej utväxt! För övrigt har jag plockat fram gummistövlarna jag köpte i NY, det är det enda vettiga sättet att ta sig fram på i tövädret.

Dessutom har jag stora planer på att läsa två kapitel i nya kurslitteraturen. Jag måste vara förberedd imorgon när den underbara Leif ska bidra med nya fantatiska citat då vi ska spendera fyra hela timmar med honom.

På fredag tror och hoppas jag att det blir American Pie-maraton med underbara Anna som precis flyttat till Göteborg. Henne har jag inte träffat sen hon lämnade Gran Canaria precis före askmolnet lämnade resten av oss strandade..


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: