POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Plugg, plugg, plugg

Kategori: Allmänt

Alltså, jag börjar fundera på om det inte är jet lag som spökar längre utan bara helt vanlig tentaångest. Igår natt vaknade jag halv tre, inatt halv fem. Men lyckades i alla fall mer eller mindre somna om, idag ända tills grannen började spela diskomusik halv tio. Jag blev sjukt sur...

Klockan elva satte plugget igång, och jag är inte klar än. Åtta timmar psykologi senare. Tog en snabbispromenad med Lisa till skolan och hämtade ut grupparbete, vilket vi tack och lov fick G på.

Ikväll så blir det mer plugg, med avbrott för På Spåret, såvida Lisa inte vill komma och titta på Let's dance. Annars föredrar jag Fredrik Lindström och Kristian Luuk. Jag vill också vara som Fredrik, han kan typ allt och är dessutom rolig på kuppen..



Åh, vad psykologi är roligt. Freud, Erikson, Piaget, Vygotsky, Skinner, Bandura och alla andra gubbar...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: