POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

NYC

Kategori: Allmänt

Är åter på plats i Skövde efter välbehövlig semester. När jag väl kom på plats så blev det kvalitetstid, noll museum, massor av shoppande och fantastiska internskämt. Jag måste flytta till New York tror jag...

Well, lite bilder i alla fall..


Insnöade polisbilar på Broadway.


Utanför Carries trappa..


Carries gata, men med slask, snö och bilar..


Utsikt över Manhattan från downtown. Både Empire state building och Chrysler skymtas i bakgrunden..


"Pappsen"


Piruett-pose i Central Park


Empire State Building..


Nyårsfirande..


En grå dag i Chinatown..


Nu försöker jag bota min jet lag. Och ja, jag har gummistövlar på mig i Central Park. Det snöade 75cm på ett knappt dygn och därefter blev det 5 plusgrader hela veckan. Hej slask är allt jag har att säga. Men "The Blizzard of 2010" - Jag var där...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: