POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Never ending tentaångest..

Kategori: Allmänt

På torsdag kommer jag att vara fullständigt utmattad.

Det var trevligt på Rådhuset igår, det borde vi göra varje söndag. Minus tentaprat.

Idag startade jag dagen hos Lisa. Vi har rabblat Piagets kognitiva utvecklingsteori, Eriksons sociala utvecklingsteori, anknytningsteori, Borderline, depression, Schizofreni och annat som jag snart bli galen på. Jag är så trött på psykgubbar och deras faser hit och dit...

Träffade Emma och Sara i skolan på eftermiddagen, mer tentaprat och ramsor för att komma ihåg allt.

Har noll energi kvar, ska dock försöka ta tag i mig själv och baka lite bröd om nu mjölet räcker till. Därefter är det repetera, repetera, repetera. Imorgon ska jag träffa Karin som är min naturvetenskapsgudinna, vi ska lära oss hjärnans uppbyggnad, nervceller hit och dit och deras laddning.

Om jag längtar bort? Förmodligen, asmycket!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: