POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Let's pretend it's spring

Kategori: Allmänt

Idag tog jag fram cykeln, för första gången sedan snön kom. Det var en fantastisk känsla att susa fram istället för att vandra i snigelfart på snö och is. Tänk om det bara kunde bli april genast med värme, ljus och tunnare kläder.

Damn I would love it. Men det är trots allt bara januari, fortfarande. Jag tror aldrig en vinter har känts så lång som den gör just nu. Det kan ha något att göra med att jag oftast inte spenderat så mycket tid i Sverige de sista åren, eller vänta kan ha? Det är klart att det är det som gör det.

Tur att John tar mig igenom kylan med sin blotta närvaro!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: