POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

it hit me..

Kategori: Allmänt

Det här med jet lag alltså.

För att citera Hairspray.
"It hit me, just like a ton of bricks"

Nu handlar den låten visserligen om kärlek, det är dessvärre inte min kropps musik idag.
Jag torterade mig själv igår kväll genom att hålla mig vaken till halv elva. Sedan vaknade jag klockan två, piggare än någonsin. Resten av natten spenderades således med att försöka somna om. När klockan ringde sju imorse ville jag bara kasta den i väggen. Istället pallrade jag mig ofrivilligt upp till tvättstugan. Samma sak klockan nio när jag skulle byta maskiner.

Har dock nästan varit produktiv genom tvätt, diskning, samt rensning av garderoben för mer plats.

En vecka till tenta och jag har fortfarande inte öppnat boken sedan före USA, istället sitter jag och letar flygbiljetter till New York. Kan man köpa själdisciplin på blocket? 

Mitt mål idag är att korrigera hemtentan som jag gjorde klart innan jul och eventuellt skicka in den, samt lämna in den i pappersform imorgon. Därefter är det psykologi ända in i kaklet i en vecka!






LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: