POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Gäsp..

Kategori: Allmänt

Idag är helt galet trött, utan någon som helst anledning.

Jag ska snart på korridormöte för ombyggnationen av våra lägenheter. Personligen skulle jag hellre lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet för att sova i 24 timmar. Uppenbarligen icke ett alternativ.

På fredag är det BEST-fest och planeringen är i full gång. Spex, musik, sittningsregler, snacks och allt annat ska ordnas. Men med vårt fantastiska humör fungerar det mesta. Det ska bli skönt med helg.

Imorgon blir det en kort sväng till skolan för gruppmöte. Jag och Karin var så effektiva på datorövningarna idag att vi inte behöver gå dit imorgon. Det känns helt sjukt skönt ärligt talat.

Jag vill ut och springa, men snön föll visst över Skövde. Igen.

Nu - äckligt korridorkök!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: