POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

The 90-talet is back!

Kategori: Allmänt

Tydligen kommer 90-talet tillbaka. Det är alltså inte bara genom min smått på legendariska spotify-90-talslista detta sker, utan även i form av Filip och Fredriks nya show (Läs mer här).

Dessutom verkar det vara fester med tema 90-tal både till höger och vänster..
Och varför inte? Spice Girls, E-type och Backstreet Boys kan väl gott få gå varma i högtalarna...

Men, eftersom jag numera hänger en hel del på Friskis & Svettis som ett led i min vasaloppsträning så har jag gjort en skrämmande upptäckt. Håll i er...

Cykelbyxan är tillbaka!

Är det verkligen okej? Nej, jag tycker att cykelbyxan var praktisk på 90-talet, när man cyklade eller för all del tränade rent allmänt. Den hade väl även sin storhetstid på 80-talet, men 2011 verkligen?

Nu har jag ju än så länge bara sett män i cykelbyxor. Går de på spinning så kan jag väl godta det, men när de går på ett skivstångspass så tycker jag gott att shorts är ett bättre alternativ.


För det är ju så snyggt?!

Nåväl, vi kan väl återanvända det bästa från 90-talet, men skippa typ krusat hår OCH cykelbyxor?


LOVE / H

Kommentarer

  • Cykelbyxan- icke genetisk betingad säger:

    En liten överdragsbyxa inför nästa fotografering kanske?

    2011-02-23 | 16:22:30
  • annely säger:

    man ser vilken sida de hänger den på urk

    2011-02-23 | 17:15:04
  • annely säger:

    eller i detta fall verkar de stå ännu mer urk

    2011-02-23 | 17:15:46

Kommentera inlägget här: