POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Skid-VM

Kategori: Allmänt

Min nya föreläsare, a.k.a Leifs efterträdare måste hata längdskidor. Hon har lagt alla föreläsningar och seminarier när det är bra lopp, däremot är dagarna fria när det är backhoppning. Och vem vill se backhoppning när man kan se på längdskidor?

Dagen har således spenderats med en laptop på föreläsningen och svts livesändningar via webben. Jag älskar svt play!



Dagens utsikt..

Vad föreläsningen på fyra timmar handlade om? - Ingen aning...

Jag försökte lyssna, men jag fastnade mest i kommentatorerna med hjälp av en lur i örat. Anne-Lie lånade den andra när Marcus Hellner åkte. Marcus Hellner är ju faktiskt från Skövde och inte Gällivare, eller Skövde och Skövde, han är från Lerdala..

Det svåraste var dock att vara tyst när de gick i mål...

Man skulle kunna påstå att jag tagit på mig rollen som officiell VM-rapportör i klassen, och det är en roll jag utan problem kan stå ut med...


LOVE / H

Kommentarer

  • Annely säger:

    aj lööööv my minilappis...änd aj lööööv Hellner :D

    2011-02-24 | 18:30:21

Kommentera inlägget här: