POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Qué?

Kategori: Allmänt

Idag gjorde jag något väldigt märkligt.

Karin har åkt Vasaloppet tre gånger och hon ska åka även i år. 

På något konstigt sätt fick jag för mig att vi ska åka tillsammans nästa år. Så jag föreslog ett handslag på det.

Ska jag på allvar åka nio mil på skidor? 

Hur tänkte jag där?

Vasaloppet 2012, here I come....

Efter Tjejvasan 2006.

Det betyder ju att jag faktiskt åkt en tredjedel av loppet. Hur svårt kan sex mil till vara, egentligen?


LOVE / H

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det ska bli sååå roligt!!! gött o få en träningskompis till nästa år!! =)

    2011-02-11 | 00:26:48
  • Edith säger:

    Är huvudet dumt får kroppen lida.

    2011-02-11 | 08:50:24

Kommentera inlägget här: