POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Onsdag á la Norra Trängallén..

Kategori: Allmänt

När onsdagskvällen lider mot sitt slut och man är uttråkad efter en produktiv dag så har jag en lösning.

Jag har plockat ner min gamla rullskridskor och tagit ett varv i lägenheten, lite styrketräning och ett par balansakter senare och onsdagskvällen är räddad.



För Skagen, som råkar vara i stan, har gått tillbaka till regementet efter vår middag och jag har kollat på nya glee samt diskat och lägenheten fullkomligt glänser och då återstår endast rullskridskorna. Det finns ju böcker och kurslitteratur, men jag tror att rullskridskorna vinner den kampen också..


LOVE / H

Kommentarer

  • annely säger:

    AVIS!

    2011-02-23 | 22:02:11

Kommentera inlägget här: