POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Lämmel..

Kategori: Allmänt

Jag har vinterstudion igång, som alltid på helgerna. Hur jag ska lyckas med att plugga idag är ett mysterium eftersom det är slalom, super-g, dubbeljakt och mer slalom...

Hur som helst, det jag stör mig på är att reportarna sitter och kallar horderna av människor som ska in till stadion för ett lämmeltåg. Jag vet inte om de vet vad lämmel betyder, men det betyder gnagare och jag vet inte om jag tycker att det är helt okej att kalla folk det...

Frukost kanske skulle vara på sin plats och sedan ska jag försöka dejta Bryman under dagen. 

Bryman är mannen som skrivit min kurslitteratur och den är så sjukt tråkig..



Jag kanske satsar på den andra boken istället. Den som vår käre Leif kallar "genvägen", för det Bryman skriver på tio sidor skriver de på en. Helt klart en bok i min smak!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: