POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Götet

Kategori: Allmänt

Jag har spenderat hela dagen i Götet. Sveriges så kallade framsida och med tanke på att snön smält och solen sken så är jag endast för en dag beredd att hålla med.

På hemligt uppdrag med Anne-Lie under dagen efter strosande i Nordstan. Efter det kom fina Anna från GC tillsammans med en Sharm-kollega till henne och hängde med mig medan Anne-Lie skrev och skrev och skrev.

Jag älskar att uppdateras inom apollovärlden trots att jag inte längre är en del av den. Men det är en liten värld och alla känner alla, ungefär som Enköping då med andra ord, och fast jag valt att inte vara kvar i den kretsen så är skvaller om alla ex-kollegor väldigt trevligt.

Annas Sharm-kollega Jimmy fick även känna på min betonghårda rumpa, liksom Anna. Tydligen hade han redan hört talas om den trots att vi aldrig träffats tidigare. Man skulle nästan kunna påstå att min stenhårda röv blivit som en vandringssägen inom apollo, med enda skillnaden från andra vandringssägner att det som sägs som min hårda bakdel faktiskt är sant.

Min enda besvikelse idag är att jag inte träffat på några bekanta människor, för de senaste gångerna jag spenderat tid i Götet så har jag sprungit in i gamla vänner och bekanta lite här och där. Ack vilken besvikelse..


Och den här snubben fick jag heller inte se då vi inte tog oss längre från Centralen än till Nordstan och en byggnad ett kvarter från tågstationen...


LOVE / H

Kommentarer

  • Nina säger:

    Åh, jag känner mig dååååålig som inte tog med dig till gubben när vi hängde i Gbg!!!

    2011-02-23 | 01:47:19

Kommentera inlägget här: