POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Tentastress.

Kategori: Allmänt

Julen är över. (Hur kunde den egentligen gå så fort)? Jag jobbar halvtid för att ha tid med tentaplugg, men besök i Västerås, Uppsala och Stockholm försvårar onekligen min situation. Kalkyleringen har jag förträngt helt och hålllet upptäckte jag igår och förrgår när jag försökte räkna. Känns ju verkligen lovande inför tentan.



Julen var i alla fall väldigt lugn och skön. Har haft det galet mysigt med släkten och kvalitetstid har verkligen stått på schemat. 

Ikväll ska jag till Västerås och träffa Hanna 2. Jag anser ju det här vara min hemmaplan så jag blir ettan idag, men det skulle också kunna vara jag som blir tvåan faktiskt.

Jag måste även försöka hinna med lite träning idag, en kort löptur kanske? Kolla hur knät håller...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: