POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Tentastress, tentaångest, tentapanik? You name it!

Kategori: Allmänt

Det känns som om den här veckan kommer att bestå av plugg, plugg, mat, plugg, träning, mer plugg och eventuellt lite sömn. Hela dagen har känslan varit som en enda lång kalldusch i organisationsteori ärligt talat och med en månad kvar till tentorna har jag väldigt svårt att se hur energin ska räcka till hela vägen in i mål.



Det här med jul känns plötsligt väldigt olägligt för jag har en känsla av att inte mycket plugg kommer att bli gjort även om jag hoppas att energin ska flöda ur mina tankeceller. Eller in i tankecellerna kanske är bättre?

För övrigt är jag numera en av Skövdebloggarna som finns här. Jag känner mig nästan som en lokalkändis.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: