POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Tentaflaskan

Kategori: Allmänt

Det finns en flaska i min kyl. I flaskan finns en bubblig dryck. Jag fick den av Farbror Magnus när jag fyllde år. (Jag vet att jag fyllde år i setember och att det är länge sedan och nej jag har inte druckit upp den än). 

Nu finns det en lapp på flaskan där det står TENTA!

Det betyder inte att man kan dricka upp bubblet den 10 januari efter Organisation och ledarskapstentan. Icke.

Då ska vi istället gå hem, sova och ladda om för ekonomistyrningstentan fredagen den 13 januari.

När den är skriven. Då. Då ska flaskan minsann korkas upp, vi ska beställa pizza, halsa innehållet ur flaskan och därefter spela 8-bitarsversionen av Super Mario.



Efter det kommer det förmodligen att ta oss cirka en halvtimme innan vi däckat i varsitt hörn av min lägenhet på grund av utmattning.

Jag längtar!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: