POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Slapparsöndag.

Kategori: Allmänt

Idag hade jag tänkt att plugga en himla massa men jag har för längesedan insett att så inte kommer att bli fallet. Vi hade en väldigt trevlig middag hos Anna i Lidköping igår och maten var gudomlig. Bussresan hem blev dessutom gratis eftersom kortläsaren var trasig vilket verkligen blev pricken över i:et.

Idag har jag istället städat, i högklackat för att jag skulle känna mig lite cool. Jag kände mig dock mest väldigt lång plötsligt. Jag satsar nog på att laga mat idag istället för att plugga och bara ta en lugn söndag för att samla kraft inför den stundande veckan. Det ska verkligen bli intensivt i båda kurserna och skönt på ett sätt att verkligen sätta sig in i allt. 

Min julkänsla försvann i samma takt som snön regnade bort. Jag vill ju åka skidor!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: