POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Posten dag 1.

Kategori: Allmänt

Oh my lord vad trött jag är. Efter åtta och en halv timme på Posten så känns mitt huvud som mos och mina ben som spaghetti. Skönt med omväxling och julkorten har verkligen gjort sitt för julkänslorna.

Att jag dessutom är så duktig så jag fick en Paradisask efter bara en halv dag säger verkligen en hel del om min förmåga som brevbärare. Dessutom fick jag vara inne hela dagen medan de andra frös fingarna av sig utomhus.

Ekonomistyrning ikväll då? Eventuellt somnar jag i soffan istället.


LOVE / H

Kommentarer

  • homework answers säger:

    You should be carefully with your health. You should make such things.

    2011-12-27 | 14:42:52
    Bloggadress: http://onlinehomeworkhelper.org/

Kommentera inlägget här: