POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Luciakonsert i Skara.

Kategori: Allmänt

Mitt Luciatågsbehov ledde till en road trip. Efter frenetiskt sökande bland skövdebor efter information som inte resulterade i speciellt mycket alls så tog vi ett beslut att åka till Skara.

Jag, Sara, Anki och Sanna stuvade in oss i Clion och åkte till Skara Domkyrka för att se, eller mest höra faktiskt, ett fantastiskt Luciatåg. Vi satt liksom bakom pelare. Det var galet vackert, julkänslorna har infunnit sig men jag blev bara ännu mer övertygad om att jag själv måste gå i ett Luciatåg om ett år.

Efter Skara har jag och Sara kollat till våra nollors fest, som de ansvarsfulla styrelsemedlemmar vi är och konstaterat att de tydligen kan konsten att festa på en tisdag som om en morgondag inte finns. All heder åt det, men personligen planerar jag att sitta i skolan minst åtta timmar imorgon (också). Det har blivit mer regel än undantag men jag gillar läget och pluggar vidare.

Därför är det nu dags för sömn.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: