POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Intelligensen flödar.

Kategori: Allmänt

Men herregud vad berikande det är att sitta i biblioteket en hel fredag och skriva om klassiskt, evolutionistiskt, processinriktat och systemteoretiskt perspektiv på strategi.

Jag blir så himla smart så ni kan inte ens föreställa er hur intellektuell jag blir. Bring on TP och jag vinner på fem minuter. Om jag så skulle spela ensam mot alla jag känner så skulle jag vinna innan de ens hunnit inbringa en endaste lite plupp. Jag skulle kunna göra det i sömnen. 



Mitt IQ har förmodligen stigit med 100 poäng de senaste tre timmarna. 

Mitt EQ däremot ligger någonstans 300 meter under marken och frodas tills tentaperioden är över..


LOVE / H




Kommentarer


Kommentera inlägget här: