POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Ge mig sömn!

Kategori: Allmänt

Min vision om att hinna skriva färdigt föreläsningssammanfattningar i kursen Organisation och Ledarkspap II två är nu avslutad. Jag har skrivit så att fingarna gått sönder. Jag startade för en vecka sedan, och nu 34 sidor senare så är jag klar.

Jag undrar när jag ska hinna lära mig allt bara...

Då får jag väl ta tag i ekonomin igen och räkna investeringskalkyler eftersom vi har en datorövning imorgon som är examinerande. Underbart!

Äntligen är Skövde täckt av vit och fin snö. Har dock hört rykten om plusgrader de kommande dagarna vilket jag starkt ogillar. 

En timme kvar till föreläsningsstart och jag vill bara sova. Det blir nog en effektiv dag skulle jag tro. 


LOVE / H

Kommentarer

  • resume writing säger:

    All people should always thnk about other people. It's really very important.

    2011-12-27 | 14:37:00
    Bloggadress: http://classyresumes.com/

Kommentera inlägget här: