POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Den äldsta 24-åringen?

Kategori: Allmänt

Min rygg är ganska så rejält fucked up. Benen känns olika långa, ryggraden låser sig och jag har ont. Jag går därför till en kiropraktor alldeles för ofta. Det brukar hjälpa i en dag eller två sedan är det likadant igen. När jag var där senast så blev hon inte klok på mitt bäcken och har därför lånat mig ett bäckenbälte som ska hålla det på plats när jag sitter ner. För sitter gör jag ju mest hela dagarna.



Bältet är verkligen sjukt snyggt.

Jag känner mig som typ världens äldsta 24-åring när jag har det på mig. Om det ändå var ett foglossningsbälte, men då måste man ju först vara gravid. En liten detalj bara...jag jobbar vidare på mitt härligt sneda bäcken helt enkelt.


LOVE / H

Kommentarer

  • Sara säger:

    Fast en gång i månaden kan man ju tro att du är gravid. Då kan vi låtsas att det är ett foglossningsbälte =)

    2011-12-06 | 17:59:26

Kommentera inlägget här: