POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Midnattsloppet nästa!

Kategori: Allmänt

Är nu redo för midnattsloppet i Stockholm. Kolhydratladdad (eftersom vi ska springa en hel mil) med pasta, bullar och vätska har onekligen kantat veckans matintag :P 

Ett knä spökar, men det tänker jag fullkomligt ignorera och springa ändå. Jag har ett mål att springa på under en timme, men med tanke på den sista tidens avsaknad av löpträning så får jag nog vara nöjd så länge jag tar mig i mål. Jag har i alla fall en självlysande orange tröja och det gillar jag. Kanelbullar är packade som färdkost till bilresan hem inatt och sällskapet är bästa möjliga. 



Nu kör vi!


LOVE / H

Kommentarer

  • Sara säger:

    Lycka till! =)

    2011-08-14 | 00:52:42

Kommentera inlägget här: