POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Tenta - check!

Kategori: Allmänt

Tentan är över och jag tror att det gick ganska bra.

Det kändes som ett högstadieprov, den tog mig 20 minuter att göra och sedan fick jag stirra på klockan i 25 minuter tills jag var tillåten att gå.

Jag är galet trött trots att jag sovit middag i två timmar. Det kanske har något att göra med att jag började se stjärnor på spinningen igår. Den så kallade "Loffe-effekten" då han åstadkom samma sak förra veckan.

Dagen har spenderats utan att öppna en enda kursbok vilket var välbehövligt, men imorgon är det dags igen. Sedan tar jag helg och ska roa mig i Borås vilket jag ser fram emot.

För övrigt har jag tackat ja till ny lägenhet idag, även det känns bra.

Jag har precis kollat på en gymnastikfilm. Jag vill stå på händer på en strand...


Elafonissi, Kreta -09

Jag längtar till sommar!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: