POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Sjukt nice surprise!

Kategori: Allmänt

Igår var ju en helt okej trevlig dag måste jag säga. 

Det berodde ju främst på att hyresavin låg i brevlådan när jag återvände till Skövde. 



RABATT PÅ 500 KRONOR!

De ska ju bygga om i våra lägenheter och det här är sista hyran som betalas före sommaren. Vi skulle få 500 kronor i avdrag på hyran närmast ombyggnationen och det är tydligen nu. 

Det är som 500 kronor rakt ner i fickan, för när de bygger om och jag inte kan använda kyl och spis, då är det sommar och jag befinner mig i Enköping eller så har jag faktiskt flyttat härifrån.

Vad jag ska göra med min nyvunna förmögenhet är fortfarande oklart.


LOVE / H

Kommentarer

  • alex säger:

    ælskar att du kallar det førmøgenhet!.. :)

    2011-04-27 | 13:21:35

Kommentera inlägget här: