POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Måndag!

Kategori: Allmänt

Efter min hemska lördag så tog jag tag i mig själv igår vad gäller pluggandet. Kom en bra bit i en fet engelsk bok som numera är min bibel. Med det går bara så sakta...

Imorse gick jag upp halv åtta, trots att skolan inte började förrän klockan ett. 45 minuters promenad samt 20 minuters styrketräning. Kändes hurtigt. Då jag kvällen till ära skulle göra paj så kilade jag in på maxi imorse för inköp av smör. Jag älskar när man bara köper en eller två saker och det blir avstämning.

Dagen kunde inte startat bättre. Frukost och massa plugg hela förmiddagen. Därefter en snabb lunch innan jag kilade till skolan. Hela gruppen var på galet bra humör och vi har skrattat hela eftermiddagen. Vi är inne i ett flow! Jag gillart.

Har nu på kvällskvisten pluggat mer, lagat paj och ska snart på promenad med Lisa.

Imorgon ska jag till Götet och träffa Anna, Nina och kika förbi hotell Odin en snabbis. Vi har ingen skola imorgon så en dags ledighet får man faktiskt unna sig.

Och på torsdag bär det av mot Enköping..


Life's good!

LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: