POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Hattdag

Kategori: Allmänt

Igår var vi alla lagom nedstämda efter det fina valet Sverige genomförde i söndags. Folk borde skämmas!

Nåväl. Vi hade i alla fall grupparbete på schemat. Vi försökte muntra upp oss under dagen och hålla hjärnorna igång. Lättare sagt än gjort..

Philip var dock väldigt duktig  på att vika fina pappershattar..


Vikning pågår..



Karin tog en powernap...


Personligen kände jag mig lite grann som Peter Pan, eller möjligtvis Robin Hood..



Ana och Sanna försöker vara effektiva...


Vår maskot Tina. Döpt efter en aldrig existerande gruppmedlem.


Idag har vi grupparbetat och haft seminarie. Heeeeela dagen. Från nio till halv sex. Min hjärna är helt slut. Tur att det finns Skype så man kan jiddra med Min Blomma på andra sidan Atlanten i alla fall. Det fanns tydligen en hel del att skvallra om...

Anyway. Jag ska snart sova. Njuta i min nerlusade säng av min sista natt som 22...

Imorgon blir det marängschvischschsch.............


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: