POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

B-Day

Kategori: Allmänt

Jag blev i onsdags ett helt år äldre. Känner mig dock inte speciellt mykcet klokare. Eller så är jag för klok för att upptäcka det själv.

Dagen bestod mest av grupparbetande hos Ana. Vi käkade marängsviss och hade en fin dag tillsammans allihopa. Thai/Kinabuffé till lunch dagen till ära vilket var väldigt gott.

En kvällspromenad med Lisa innan vi hamnade hos Nina för Idol och Kungarna av Tylösand. Vi käkade chokladpudding och drack mängder med te.

Nästa onsdag är Nina inte här så då vet jag inte vem jag ska hygga med på kvällen. Någon med tv...

Jag måste tacka för alla samtal, sms och gratulationer som trillade in under dagen. Väldigt trevligt!

Idag är jag ledig så jag spenderar dagen med pluggböcker, ICA Maxi-handling, träning och ikväll blir det fest!

Imorgon har vi korridor kick-off, vi får se hur det blir med den, annars har jag plugg att underhålla mig med!


Bilder under helgen från kvällens bravader!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: