POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Tenta - check

Kategori: Allmänt

Tentan är inskickad och postad, känns ganska så bra att ha det avklarat. Har dessutom fått betyg på allt från delkurs ett och allt var godkänt, NICE!

Igår åkte jag till Arlanda och hämtade upp Tingeling. Hon var väldigt brun och jag är aningens avundsjuk! Vi åkte hem till Enköping, via typ 18 omvägar. Det hade varit en olycka på E18 och det var totalt stopp efter Ekolsund. Vi lyckades vända vid ett kryss, och fick köra tillbaka till Bålsta och sedan gamla vägen hem i ösregnet och skymningen. På s-gatan väntade så söndagsmiddag med familjen. En ljuvlig porterstek med världens godaste sås och smågodis till efterrätt. Skvaller med Sarah i både bilen, eftersom vi fick en massa extratid, och hemma. Massor att ta igen.. Vi tog oss en promenad genom Enköping på kvällen och gjorde ett för Sarah kärt återbesök på torggrillen. När vi kom hem hade vi soffmys med en brittisk film med ett stort frågetecken på...

Somnade gott igår vill jag lova och imorse blev det frulle innan Sarahs pappa kom och hämtade henne. Jag gick till Mamma och skrev ut tenta som numera är inskickad.

Istället för att läsa kurslitteratur så kollar jag på SOS - En segelsällskapsresa på svt...

Ikväll blir det bio med storebror..


Min storebror kan ju för övrigt verkligen konsten att posera framför en kamera....


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: