POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Jag kommer sen..

Kategori: Allmänt

Igår, liksom idag, startade jag dagen med 40 minuters löpning. Därefter lite frulle och annat tjafs. Igår var det städ och tvättdag. På kvällen begav jag mig tre våningar ner till Sanna för Idol. Jag har inte sett Idol på massor av år, med undtantag för enstaka avsnitt hos Nina precis i början av serien..

Igår satte jag även igång med "Jag kommer sen". Inte ens halvvägs igenom boken har jag någonsin förr fällt så många tårar till en bok. Sidorna är fullkomligt salta...
Boken handlar för övrigt om diskoteksbranden -98 i Göteborg...helt klart läsvärd, om än väldigt hemsk.




Idag har det veckohandlats på Maxi och läsningen fortsätter. Imorgon ska jag läsa igenom alla summeringar i den stora fina boken inför hemtentan nästa vecka! Jag är laddad!

LOVE / H 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: