POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Hej endorfiner!

Kategori: Allmänt

Gud vad jag insåg idag att jag saknat endorfiner i mitt liv sen jag blev guide. Den här veckan har jag tagit morgonpromenader och tränat varje morgon. Idag var jag till och med ute och sprang. Jag kan inte somna på kvällarna, jag har för mycket energi. Jag älskart!

Det blev aldrig bio igår. Det blev bättre!

Kilade hem till Nina för filmkväll. Först såg vi It's complicated med bland andra Meryl Streep. Man kan inte annat än älska henne. Därefter blev det En shopaholics bekännelser. Eftersom jag varit off från världen under en längre tid så har jag totalt missat den och bara läst boken. Det var längesedan jag skrattade så mycket under en och samma kväll. Helt rubbade filmer faktiskt..

Efter två filmer så visade Nina mig det allra första avsnittet av Glee. Jag undrar, även om jag bott utomlands, hur ingen har lyckats uppmärksamma mig på den här serien? Den har allt jag någonsin bett om. High school-miljö, cheerleaders och massor av sång och dans. Som INTE blir avbrutet mitt i, utan hela låtarna! Jag har nu varit hos Nina och nallat allt till min hårddisk. Ikväll blir det Gleemaraton på Norra Trängallén. Jag har läst färdigt min feta bok för den här kursen och har bara seminarier i veckan. Inget kvällsplugg med andra ord. Istället: Glee!



Jag har en känsla av att det här kan bli en av mina favoritserier genom alla tider. Typ..

Imorgon, lite grupparbete och that's it. Eventuellt promenad och träning också...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: