POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Enköpings-weekend

Kategori: Allmänt

Är nu på hemmaplan i Enköping, dit jag anlände i tid i torsdagskväll. Igår bjöds det på pannkakslunch hos Farmor innan jag åkte till stadens norra delar för lek med småkusinerna..

Kvällen spenderades som privatchaufför till och från Enavallen i typ 18 omgångar samt med Tina och Carro. Vi åt massor av mat och spelade spel, sedan blev vi nostalgiska och bläddrade oss igenom gamla skolkataloger. Det ledde till många skratt, speciellt avslutningskatalogen från nian. HAHAHA..

Idag har jag softat med päronen, slötittar nu på tv och ska vidare på middag ikväll med Mormor. Eventuellt också bättra på skoförrådet, verkligen jättesynd att det bara är jag i släkten som har samma skostorlek som Mormor..

Imorgon kommer äntligen Tingeling från Rhodos och jag ska ta en tripp till Arlanda! På kvällen väntar söndagsmiddag med familjen, "Veckans kollegor" från Skiathos ska äntligen få sammanstråla, YES!


Jag och Tingeling på Skiathos kick-off i maj. Vi ska ha minst lika roligt imorgon!



LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: