POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Enköping nästa

Kategori: Allmänt

Så var den skolveckan över. Nu har jag inte en endaste föreläsning förrän den andra november. Jag måste erkänna att jag gillar det, men jag är heller inte van att ha så mycket tid till övers. Vet inte riktigt vad jag ska göra av dagarna...

Åker i alla fall till Enköping om 45 minuter, så länge tåget är i tid vill säga. Vi hade en liten snöstorm här i eftermiddags. Västgötaslätten blev alldeles vit...men det smälte fort..

Helgen är ganska oplanerad med tanke på att de flesta där hemma befinner sig på annan ort..förslag på aktiviteter välkomnas därför!

Vi får se hur lång vistelsen blir, men minst en vecka, förmodligen mer..




Ett Skövde i snö. Riktigt så här illa var det ju inte idag, men ändå..en försmak av vad som komma skall.

Jag håller för övrigt redan på att frysa röven av mig. Hur tänkte jag när jag beslutade mig för att flytta hem till Sverige?



LOVE / H

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Varför har du överhuvudtaget en bild på skövde i snö? ^^

    2010-10-21 | 18:24:28
    Bloggadress: http://pipig.blogg.se/

Kommentera inlägget här: