POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Död åt snooze

Kategori: Allmänt

Igår snoozade jag för första gången sedan jag gick på högstadiet. Det var dumt. När man väl hade bestämt sig för att ligga kvar i sängen blev det så mycket svårare att ta sig upp istället för att bara gå upp på en gång...

Jag är faktiskt lite besviken på att jag inte har någon träningsvärk idag. Jag kanske tränade bort den jag redan hade?

Har idag haft seminarie och inte så mycket mer. En promenad och soft eftermiddag. Det är som bekant onsdag och därför blir det Tylösand och nya Glee hos Nina. Stående onsdagsdate kan man säga..

Jag känner mig lite nere idag. Vet inte varför dock. Det blev grått ute igen, och lika kallt som förut. Så här länge har jag inte varit i Sverige på nästan två år. Min kropp törstar efter sol. I guess it's just one of those days idag..

Jag skulle gärna ligga på en sandstrand. Bara en dag....


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: