POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Andra tentadagen..

Kategori: Allmänt

Tentadag två är slut. Eller, i mitt fall tog den väl slut för tre timmar sedan ungefär. Jag känner mig sjukt effektiv. Nu har jag stängt ner för idag och ska inte börja korrigera och pilla i den förrän imorgon. Låta det smälta in lite, reflektera och sedan ska det omformuleras.

Har nu på eftermiddagen läst lite grann, gått och småplockat i lägenheten samt bokat tågbiljett. Kommer hem på torsdag kväll klockan 20.20 till fantastiska Oneybuying. Blir hemma en hel vecka, nästan som semester om det inte vore för all kurslitteratur jag ska släpa med mig.

Insåg även att Sarah Tingeling kommer hem från Rhodos på söndag. Jag erbjöd mig genast att hämta henne på Arlanda så vi hinner få kvalitetstid och söndagsmiddag med familjen innan hon susar vidare till de värmländska skogarna på måndag. Jag längtar!

Just nu sitter jag och lyssnar på Rasmus Seebach, jag saknar danska! Sjukt vackert språk, jag vill ha en dansk man! Jag kanske rentav kan ta Rasmus?



Ikväll ska jag gå en promenad med Lisa, det behövs.
Förkylningen känns okej. Jag bara snorar lite, men ingen hosta, inget halsont så jag överlever minst sagt.

Imorgon är det äntligen onsdag och Glee-kväll igen hos Nina!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: