POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Allt utom kurslitteratur..

Kategori: Allmänt

Igår tog vi så tag i måndagskvällen och besökte Enköpings fantastiska biograf. The Socail Network stod i tablån och den var helt klart sevärd. Jag jämnade ut könsrollerna i salongen så att vi blev en kvinna samt tio män.


Jag hoppas och tror att Mark Zuckerberg inte är, i verkligheten, så som han framställs i filmen...

Startade dagen idag med en löptur runt stadens södra delar i fantastiskt solsken..

Jag har även besökt IKEA och spenderat en del av studiebidraget på välbehövlig inredning tillsammans med Carro. Åt även en fantastisk IKEA-lunch för ynka 29 kronor. Jag gillar Ingvar Kamprad. Må IKEA aldrig hamna i någon annan familjs händer...


(Inte riktigt vad jag åt, grönsaker är ju farligt)


Därefter har jag blivit bjuden på mat hos Tina och spatserat staden runt med henne och lillasyster.

Kvällen spenderas i soffan, under filtar och med massor av te. Jag fryser!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: