POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Tristess

Kategori: Allmänt

Jag är totalt övertrött efter att ha sovit för lite inatt samt varit igång hela dagen. Jag har nu kommit hem från vår gleekväll. Det var ett helt fantastiskt avsnitt, ett av de bästa hittills och jag vill genast ha onsdag igen!

Nu borde jag packa, diska och städa min lägenhet med tanke på att jag är lurad att komma till Enköping i helgen för att döma Gympakatten. Fast det gör mig ingenting, Enköping är numera ganska trevligt...Men jag vägrar komma hem till Skövde på söndag kväll med en smutsig lägenhet.

Jag är bara så uttråkad, det är ju roligare att hygga på facebookchatten. Fick även ett samtal av Tingeling från Sharm, väldigt trevligt och jag insisterar på en skypedate inom en snar framtid...


Imorgon hämtar storebror mig på stationen i Onebyuing och bjuder förhoppningsvis på mat. Ska bara se till att SJ håller sin tidtabell, HAHAHAHA!


Storebror!




LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: