POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

The Last Bounce

Kategori: Allmänt

Nina har varit här och skvallrat, jag har i och för sig också skvallrat. Vi är förmodligen bättre på det än vilken skvallerblaska som helst i Sverige...

Därefter har jag tittat på The Last Bouncedokumentären på SVT play. I love SVT play, för att inte tala om Bounce. På showen hade jag ståplats, då såg jag mest överkroppar. Men idag såg jag allt!


Bounce!


Snart ska jag ge mig ut i den västgötska kylan och möta upp Lisa på tågstationen när hon kommer tillbaka från Stenungsund. Jag förväntar mig en promenad och eventuellt mer skvaller..

Snart är det äntligen onsdag igen och då blir det glee. Men först två dagar i skolan med lite grupparbete och annat tjafs. Eventuellt ska jag väl också bättra på mina redan för stora muskler med lite träning...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: