POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Sömnproblem..

Kategori: Allmänt

Jag försökte sova. Och så fastnade jag i en bok, lyckades till slut slappna av och fick sms från Min Blomma i New York. Hon påminde mig om att det snart är jul och då kunde jag plötsligt inte somna alls för jag blev så exalterad. Innan dess ska jag bara ha lämnat in en tenta, förstått all psykologi och handlat julklappar för CSN....

Jag bestämde mig för att spontant blogga lite, med då loggade Cirkus in på Skype så det blev en spontansamtal istället. Nu tror jag att jag behöver läsa mer av Marian Keyes innan jag kan försöka sova..


För övrigt ska jag upp sju imorgon för att döma gymnastiktävling för första gången på tre år. Det känns onekligen väldigt spännande och jag är inte alls övertygad om att jag kommer ihåg hur man gör...Min licens gick ut typ för två år sedan..


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: