POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Siesta...

Kategori: Allmänt

Hade en väldigt trevlig dag på Idrottshuset med gymnastik. Det var sjukt längesen och även om det inte är direkt hög svårighetsgrad var det väldigt roligt. Fick dessutom inbjudan till att döma i Bålsta nästa helg, men jag tror faktiskt inte att jag pallar sitta och åka fram och tillbaka nästa helg IGEN. Så jag skippar nog det.


Har insett att jag inte druckit en droppe alkohol på över en månad. Inte sedan oktoberfesten, känns märkligt och som en väldigt skön kontrast till mitt forna guideliv. Men känns som att jag skulle behöva en utekväll..


Nu borde jag verkligen ta tag i pluggböckerna, men jag är så sjukt trött så jag kommer bara att somna i alla fall. Ska med tåget imorgon klockan 06.45 mot Skövde, underbar tid, så det blir en tidig kväll ikväll. Jag behöver ändock siesta tror jag...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: