POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Psykologivision

Kategori: Allmänt

Snön fullkomligt vräker ner över Skövde och har gjort så i ett dygn nu. Bilderna blir med andra ord inte så bra...




Utsikt från mitt fönster. Jag ska garanterat inte ta mig utanför dörren ikväll.

Har startat på min vision om psykologiboken, har sammanfattat kapitel ett med hjälp av viktiga ord och begrepp. Från engelska till svenska i en enda långs begreppslista. Vad fint, då har jag bara 15 kapitel kvar. Superskönt!

Igår tränade jag med wii active för första gången. Jag valde tuffaste intensitet eftersom jag inte tränat på över en vecka. Jag har ont i benen idag, men enligt wiis 30-day challenge så ska jag idag spela tennis. Jag ska träna bort min träningsvärk med andra ord.

Dags för den nu, sedan eventuellt matlagning, ett kapitel psykologi till och därefter TV-kväll innan jag gjort mig välförtjänt av en god natts sömn...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: