POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Oförtjänt...

Kategori: Allmänt

Så full var jag ju inte igår så att jag förtjänar att må obra idag. Det är åldern, eller hur?

Det var i alla fall en väldigt trevlig afton med vinst i oogachacka, utklassning på sweden quiz och extremt lättlurade svenskar på krogen som allesammans gick på att jag var dansk. Att de dessutom köpte att Nina var dansk är ju ett slags under får jag lova att säga...

Idag har jag spenderat dagen i sängen samt gått till ICA för inköp av chips, julmust och jordgubbskräm. Ska snart iväg och träffa Nina för lite mat. Om jag får gissa så blir det eventuellt kebab...

Det ryktas dessutom om att vi ska på kåren ikväll, men vi får väl se....


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: